Поделите ову страну

УЧЕШЋЕ ТОБ НА САЈМУ ТУРИЗМА COTTM 2019 У ПЕКИНГУ
22.04.2019

УЧЕШЋЕ ТОБ НА САЈМУ ТУРИЗМА COTTM 2019 У ПЕКИНГУ

Туристичка организација Београда је од 15. до 17. априла учествовала на Међународном сајму туризма COTTM (China Outbound Travel & Tourism Market) у Пекингу, у оквиру регионалне промоције Србије, Црне Горе и БиХ, а под окриљем Националне Туристичке организације Србије.

Београд је на овом сајму представљен као атрактивна европска city break дестинација, са мноштвом урбаних садржаја, богатом понудом културних, спортских и других манифестација, и другим сегментима туристичке понуде наше престонице намењене кинеским гостима.

На сајму су одржани бројни састанци са туроператерима из Кине који се баве балканским туристичким тржиштем, на тему интензивирања долазака кинеских туриста. Поред пословних састанака, са представницима Светске асоцијације градова у туризму WTCF (World Tourism Cities Federation) договорена је организација студијског путовања у Београд за кинеске туроператере као и организација презентације туристичке понуде Београда у Кини у другој половини године.

Након три сајамска дана, организована је промоција Србије, Црне Горе и БиХ за кинеске агенције и туроператоре као посебан догађај, после које су уследили Б2Б састанци представника туристичке привреде Кине и нашег региона.

Туристи из НР Кине у 2018. години бележе раст броја гостију у Београду од 80% и раст од 70% у оствареном броју ноћења, у односу на 2017. годину, и на другом су месту по бројности са даљом тенденцијом раста.

Поред учешћа на Сајму туризма COTTM 2019 у Пекингу, Туристичка организација Београда ове године планира још један промотивни догађај, студијска путовања у Београд за кинеске туроператере и новинаре, наступ на сајму у Шангају који се одржава у оквиру The Shanghai International Marathon-а, као и суорганизацију догађаја ,,Дани Београда у Пекингу“, под покровитељством и у сарадњи са Градом Београдом и Секретаријатом за привреду.

Осим промотивних наступа, ТОБ ће у 2019. години оформити и websiteБеограда у НР Кини у циљу интернет позиционирања Београда као туристичке дестинације на кинеском тржишту.