Uspešna promocija turističke ponude Beograda na sajmu turizma u Solunu
Turistička organizacija Beograda, zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, Privrednom komorom Srbije kao i delegacijom Muzeja grada Beograda uspešno je predstavila turističke vrednosti naše zemlje.
Veliko interesovanje za posetu Beogradu i Srbiji, pokazali su brojni predstavnici turističke industrije iz cele Grčke. Promociju su ispratili i renomirani grčki mediji, u organizaciji grčke partnerske agencije Asimenia Tolidou.
Direktor TOB-a, g-din. Miodrag Popović, predstavio je turističke potencijale Beograda predstavnicima prestižnih grčkih TV stanica. Tom prilikom istakao je važnost nastavka kontinuirane saradnje dve prijateljske zemlje, kao i uzajamne podrške u promociji i razvoju turizma, privrede i kulture. Veliki broj pratilaca preko društevnih mreža Turističke organizacije Beograda (instagram, facebook..) su propratili promociju Beograda i Srbije na sajmu.
U okviru “Philoxenia HelExpo” organizovan je „Hosted Buyers“ program uz učešće 27 svetskih turističkih destinacija. Delegacija Turističke organizacije Beograda je u okviru B2B programa , na unapred zakazanih preko 100 sastanaka uspešno predstavila turističke potencijale Beograda.
Grčki turisti pokazali su veliko interesovanje za „City break“ programe, Novu godinu, Božić, kao i sportske manifestacije.
Zvanični statistički podaci pokazuju povećanje broja noćenja grčkih turista u Beogradu za 490% u prvih šest meseci, što je i rezultat uspešnih promocija Beograda na ovom tržištu.