Успешна промоција туристичке понуде Београда на сајму туризма у Солуну
Туристичка организација Београда, заједно са Туристичком организацијом Србије, Привредном комором Србије као и делегацијом Музеја града Београда успешно је представила туристичке вредности наше земље.
Велико интересовање за посету Београду и Србији, показали су бројни представници туристичке индустрије из целе Грчке. Промоцију су испратили и реномирани грчки медији, у организацији грчке партнерске агенције Asimenia Tolidou.
Директор ТОБ-а, г-дин. Миодраг Поповић, представио је туристичке потенцијале Београда представницима престижних грчких ТВ станица. Том приликом истакао је важност наставка континуиране сарадње две пријатељске земље, као и узајамне подршке у промоцији и развоју туризма, привреде и културе. Велики број пратилаца преко друштевних мрежа Туристичке организације Београда (инстаграм, facebook..) су пропратили промоцију Београда и Србије на сајму.
У оквиру “Philoxenia HelExpo” организован је „Hosted Buyers“ програм уз учешће 27 светских туристичких дестинација. Делегација Туристичке организације Београда је у оквиру B2B програма , на унапред заказаних преко 100 састанака успешно представила туристичке потенцијале Београда.
Грчки туристи показали су велико интересовање за „City break“ програме, Нову годину, Божић, као и спортске манифестације.
Званични статистички подаци показују повећање броја ноћења грчких туриста у Београду за 490% у првих шест месеци, што је и резултат успешних промоција Београда на овом тржишту.